| דף הבית        
דף הבית > שירות לקוחות > הסכמי שירות
הסכמי שירות  

:סוגי הסכם שירות

 
הסכם שירות
 
הסכם המבוסס על מספר שעות חודשיות קבוע שנרכש מראש במחיר מיוחד.
מספר השעות נקבע לפי הערכה של מנהל השירות לאחר בדיקה של אופי השירות וניתן לשינוי לפי הצורך.
השירות ניתן באתרי הלקוח הנקבעים מראש.
   
הסכם זה מכסה:
  • עבודה של טכנאי בשעות המקובלות בלבד בכפוף לפתיחת קריאה במשרד
  • תמיכה בהשתלטות מרחוק ותמיכה טלפונית
  • ייעוץ והצעות ייעול בכל נושאי המחשוב במשרד
  • בדיקה שגרתית של גיבויים ומערכת האנטי וירוס
  • עדכוני תוכנות לפי הנדרש
  • פתרון בעיות תוכנה מול בתי תוכנה במידת הצורך
   

כל תקלת חומרה תתומחר בנפרד ותתוקן בכפוף לאישור הלקוח. כמו כן, עבודות לא שגרתיות כגון שידרוגים ושינויים מהותיים יתומחרו בנפרד. במסגרת הסכם זה ניתן לקבוע יום/ימים קבוע/ים בשבוע שבו יגיע טכנאי לשעות הדרושות.
   
הסכם חומרה + שעות (ארגונים גדולים בלבד)
 

הסכם המבוסס על ציוד באתרי הלקוח אשר יוסכם עליו מראש. ההסכם יתומחר לפי כמות וסוג הציוד ורק ציוד זה יטופל במסגרת ההסכם. במחיר זה ייכלל תשלום שעות שיכסה את הבדיקות השוטפות והטיפולים שמעבר להסכם החומרה. מספר השעות נקבע לפי הערכה של מנהל השירות לאחר בדיקה של אופי השירות וניתן לשינוי לפי הצורך. השירות ניתן באתרי הלקוח הנקבעים מראש.

   

הסכם זה מכסה:

  • עבודה של טכנאי בשעות המקובלות בלבד בכפוף לפתיחת תקלה במשרד
  • החלפת חומרה שבמסגרת השירות לפי הצורך
  • אספקת ציוד חליפי לציוד שבשירות
  • תמיכה בהשתלטות מרחוק ותמיכה טלפונית
  • ייעוץ והצעות ייעול בכל נושאי המחשוב במשרד
  • בדיקה שגרתית של גיבויים ומערכת האנטי וירוס (במסגרת השעות)
  • עדכוני תוכנות לפי הנדרש (במסגרת השעות)
  • פתרון בעיות תוכנה מול בתי תוכנה במידת הצורך (במסגרת השעות)

עבודות לא שגרתיות כגון שדרוגים ושינויים מהותיים יתומחרו בנפרד.